Szeptember 24. Kedd

Utolsó hét második napjához értünk. Kicsit jobban vágyom haza mint az előző hetekben. Nehezebben felkelve indultam meg a KBM trainimg & Recuitment-be. Ez az a hely ahol a szakmai gyakorlatomat végzem még 4 napig, ez a munkahelyem. A cég nagy figyelmet fektet a különféle országokban lévő iskolákkal való kapcsolattartásra, így a munkám nagy része erre a területre terjed ki. Feladatom az Izlandba lévő iskolák forráskutatása volt melyet excel táblázatban kellett rögzítenem. Az idő lassabban telik, mint az előző hetekben mégis hamar elérkezik a 4 óra. Hazafele kicsit megáztam, így az utolsó héten beköszöntött az igazi Londoni időjárás, egyszer esett, egyszer nem. Ilyen időbe nem vágytam másra, csak a meleg ágyamra. Hazamentem pihenni pár órát, majd késő délután tettem pár lépést a környékünkön körbenézni arra, amerre még nem jártam. Este vacsora után nem sokkal eltettem magam pihenni várva a másnapot.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saturday Trip (szeptember 21.)

Szeptember 22.

Megérkeztünk Londonba