Első hétvége

Elkezdődött végre az igazi hétvége. Végre itt a szombat. Bár korábban keltünk mint hétköznap szoktunk, ugyanis fél 5-kor szól az ébresztő ,,Ki az ágyból, jó reggelt" érzéssel. Nagy nehezen kimásztunk az ágyból készülődtünk, reggeliztünk, kávéztunk majd reggel 6-kor percre pontosan elindultunk a Victoria Coach Station-hoz, ami a megbeszélt találkozó pont volt. Onnan 8 órakor indult a busz Portsmouth-ba ahonnan komppal mentünk át a Wight szigetre. Úgy érzem soha nem buszoztam annyit mint ezen a napon. Mikor végre megérkeztünk Needles-be első utam egy ajándékbolt volt ahol kisebb csecsebecséket nézegettem. Egy kb. 10 perc után újra összegyűltünk és elindultunk a libegőhöz amivel lementünk a partra. Egy kicsit ijesztő hirtelen mikor megláttam milyen meredeken megy lefelé, végül mikor arra a részre jutottunk nem éreztem rossznak, sőt nagyon élveztem a lefele utat. Ott lent a parton egy turista kishajóra szálltunk fel ami beljebb vitt a sziget végénél lévő vízből kiálló híres sziklákhoz és a világítótoronyhoz. Gyönyörű látvány tárult a szemünk elé, mely leírhatatlan.
 Miután partot értünk, libegővel vissza mentünk és egy fél órás szabad program után elindultunk busszal a szállásra. Sikeresen lefejeltem az ablakot miközben utaztunk, mivel mély álomba próbáltam zuhanni, de az ablak elkapott. Sikeresen megérkeztünk a szállásunkra melynek neve Chester Lodge volt. Aranyos kis hely volt, bár eleinte nem éreztük magunkat nagyon otthonosan ott. Megnéztük a szobákat, lepakoltunk, kicsit ellazultunk és miután ez mind megvolt belevágtunk egy újabb útba, elindultunk az étterembe ahol várt a finom vacsora. Az étterem csak negyed órára volt tőlünk mi mégis majdnem 1 óra alatt értünk oda. Sétálgattunk kicsit a parton, beszélgettünk. Legtöbben vacsorára sült csirkét ettek valami fura rizses körettel. Finom volt, bár nem válik a kedvencemmé. Vacsora után beszélgettünk még és vissza mentünk a  szállásra pihenni. Még akkor nem is sejtettünk milyen hosszú éjszaka várt ránk...

Bona Kinga






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saturday Trip (szeptember 21.)

Szeptember 22.

Megérkeztünk Londonba